فتح خاکریز دشمن با جمع‌آوری داوطلبانه ماهواره!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 60558
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




این موضوع در ارتباط با آمار زنان خیابانی و کاهش سن روسپیگری به دوازده سال است که آن گونه که ملت ما اشاره کرده، مسئولان آن را حاشا می‌کنند. در همین حال، رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به کاهش شمار زنان خیابانی، این آمار را تکذیب کرده است.

اعتراضات مردمی در عربستان سعودی و آمادگی ایران برای دعوت از معارضان سوری از جمله موضوعات دیگر امروز ملت ماست.

آفتاب نیز با بازتاب سخنان هاشمی رفسنجانی، هشدار وزیر اطلاعات نسبت به تلاش دشمن برای سیاه‌نمایی، گریه متهم در دادگاه فساد بزرگ مالی و سخنان معاون استاندار تهران مبنی بر عدم نگرانی مردم در خصوص آب تهران، صفحه نخست امروز خود را نشان می‌دهد.

اما موضوعی که این روزنامه در صفحه دوم به آن پرداخته، اختصاص به سخنان نادر قاضی‌پور دارد که به انتقاد از رسانه دولت پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه روزنامه دولت، فضا را آشفته می‌کند، گفته است: در زمان کنونی، دولت نمی‌خواهد کشور آرام و بدون حاشیه اداره شود.

بنابراین، همین امر موجب شد که نگاهی به روزنامه ایران بیندازیم؛ نخستین نکته‌ای که در شماره امروز ایران مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه بررسی و انتقاد از عملکرد کدخدایی در نشست سالروز راه‌اندازی شورای نگهبان است که منجر به انتقاد وی از روزنامه ایران و اخراج خبرنگار ایرنا از جلسه شد.

امروز ایران در گفت‌وگویی با برخی از کار‌شناسان، به موضوع بی‌حرمتی به خبرنگار پرداخته است. گزارش این روزنامه از گزینه ایده‌آل جبهه پایداری برای ریاست جمهوری و سخنان سرلشکر فیروزآبادی از دیگر موضوعات امروز این روزنامه است.

در این میان، توضیحات دفتر محمدرضا رحیمی پیرامون سخنان چندی پیش وی در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در صفحه نخست ایران به چشم می‌خورد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : Hadi