چشم همه دنیا به تهران است؛ چشم ما به کجاست؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 126
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 60613
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران





 

هرمان ناکارتس، رئیس بلژیکی تیم بازرسان آژانس

 
افزون بر هرمان ناکارتس بلژیکی، مهمترین مقام آژانس پس از آمانو، یعنی رافائل گروسی آرژانتینی به همراه مسئول حقوقی آژانس، «پری لین جانسون» که شهروند آمریکاست نیز امروز به ایران خواهند آمد.

اینک صحنه بازی این گونه است؛ از یک سو مقامات ایران به انتشار نام دانشمندان هسته‌ای ایران توسط این بازرسان اذعان دارند و از سوی دیگر، سابقه و رویکرد رئیس تیم بازرسان آژانس را می‌دانند. در این میان و با توجه به چنین مسائلی، در این دو روز، باید بیش از پیش آگاهانه و با هشیاری کامل برخورد کرد. برای شناسایی هویت و اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ایران، بازرسان شگردهای بسیاری خواهند داشت؛ شگردهایی که هرچند در اینجا اشاره‌ای به آن نمی‌شود، اما مقامات اطلاعاتی به خوبی به آن آگاهند.

منطق دشمنی غرب، ایجاب می‌کند که تا جایی که می‌شود، در لابلای مذاکرات فنی و تکنیکی داده‌های اطلاعاتی بیرون آورند. منطق زیرکی هم اقتضائات خاص خود را دارد. زیرکی می‌طلبد که علاج واقعه را پیش از ابتلا گرفت. مذاکرات فنی، تکنیک و آداب و هنر خاصی دارد. در مذاکرات فنی لازم است بسیار پخته رفتار کرد؛ بنابراین، گرا دادن به افرادی که آشکارا برنامه خود را ترور دانشمندان ایران اعلام می‌کنند، خودکشی است.

هرچند لازم است در این برهه، مقامات بیش از پیش بر حفاظت از هویت دانشمندان هسته‌ای تأکید کنند، بر همه و به ویژه اصحاب رسانه نیز لازم است، انتشار اخبار موثق و تحلیل‌های فنی، درست و دقیق مبتنی بر تحصیل منافع ملی کشور را سرلوحه کار خود گذارند.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : Hadi